Co kryje się pod powierzchnią - cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj

Antebellum cda cały film

VOD

 

OGLĄDAJ TUTAJ

Co kryje się pod powierzchnią - cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj

Co kryje się pod powierzchnią to zabawne, napięte podejście do spędzenia wieczoru. Nie odwróci klasyfikacji okropności do góry nogami, ale tylko jeden z każdego dziwnego thrillera musi zostać „podniesiony”, aby mieć zasługę. Co ciekawe, jest wciągająca, aw tej sytuacji jest to potworna misja zakończona. Bardzo dobrze może to być intensywne dla młodzieńca, gdy ich rodzice się rozstają. Twoje wyobrażenia optymistycznego młodzieńca się zepsuły, trudno jest zmienić więzi i zaufanie, które kiedyś były tak solidne między tobą i twoją rodziną. Bardziej godne pożałowania jest to, gdy mama odkrywa nową ukochaną do adoracji. Jednak czasami ten beau to nie wszystko, co się pojawia, i wtedy sytuacja może przybrać obrót dla nikczemnego… To, co leży poniżej, to elementowa prezentacja eseisty / szefa Braden R. Duemmlera, a także solidne wprowadzenie. Podążamy za spokojną, skromną młodą Liberty (Ema Horvath), która wraca do domu z obozu, aby spędzić resztę późnej wiosny z mamą Michelle (Mena Suvari) w ich rodzinnym domu nad jeziorem. Po chaotycznej separacji jej rodziców Liberty potrzebuje małej matki-dziewczynki, która trzyma czas, ale niestety nie ma go na kartach, gdy Michelle odkrywa swojego błyszczącego nowego beau Johna (Trey Tucker), wręcz idealnej dziesiątki oceanicznego genetyka, który koncentruje się na tym, jak życie w wodach słodkich może być przyzwyczaić się do słonej wody czy czegoś w tym stylu, nie skupiałem się, odkąd straciłem poczucie kierunku w jego oczach, gorąca CHOLERKA. Początkowo przywiązany do Johna, Liberty zaczyna dostrzegać w nim nieprzyjemne rzeczy, podobne do skłonności do picia własnego potu i skojarzenia z niezwykłym nadprzyrodzonym cudem w związku z tym. Czy to możliwe, że coś niesamowitego znajduje się pod czarującym na zewnątrz Johna? Ech? Ech? Geddit? Jeśli zdarzyło Ci się, że widziałeś zwiastun, jest naprawdę pewne, że jest to element zwierzęcy. Nie sądzę, żeby to dużo rujnowało. Film zajmuje tyle czasu, ile potrzeba, aby to odkryć, pozwalając nam zapoznać się z trójkątem, gdy próbują bez wdzięczności eksplorować siebie nawzajem, podczas gdy ciśnienie stopniowo wytwarza. Historia jest fascynującą mieszanką rodzajów, zaczynając od jednego, a potem przechodząc do następnego. Najpierw jest to zaburzony program rodzinny, w którym elementy chłodnicy kręgosłupa wkradają się do środka, a następnie wykonują kolosalny skok do przodu, gdy John przekracza linię, niewłaściwie kontaktując się z Liberty, gdy jest sam. Od tego momentu jest to chłodzący kręgosłup z mocnym biciem serca, w komplecie z niepomyślną piwnicą i nerwową sceną prysznica. Jak dotąd wszystko wyjątkowo Ojczym. Kiedy tajemnica Johna wychodzi na jaw, wchodzimy w obszar odrażający, przeciskając go białymi palcami, aż do niepokojącego dopełnienia.

"Co kryje się pod powierzchnią": Straszny horror o dojrzewaniu z podejrzanym akcentem

Ta metodologia działa wspaniale, biorąc nas za rękę i łatwo prowadząc przez kręty-turny strach. Pochylając się w stronę pokazów chillerów kręgosłupa i oszczędzając odsłoniętego na idealną sekundę, Duemmler trzyma nas w pułapce, ale dodatkowo oszczędnie wykorzysta ozdoby, czyniąc je jeszcze bardziej opłacalnymi, gdy się pojawią. Jest trochę głupkowaty język CGI tuż przed końcem, bez którego moglibyśmy sobie poradzić, ale wszystkie inne rzeczy są tak zrobione i trzymane w tak krótkich minutach, że można to bez wysiłku usprawiedliwić. Prawdopodobnie najlepsze uderzenie jest najprostsze - falująca plama czerwonego światła w jeziorze, do którego wchodzi John. To szczególnie okropny obraz, który niewątpliwie pozostanie w tobie. To, co dla mnie intrygujące, to sposób, w jaki Duemmler i DOP Jimmy Jung Lu zastrzelili Johna. Po raz pierwszy widzimy go wychodzącego z jeziora, jak Daniel Craig w Casino Royale, z falującymi mięśniami i niesamowitymi zębami. Jest nawet strzał, który czeka przez chwilę na jego kroczu odzianym w speedo. Nietrudno dostrzec powód, dla którego Michelle i Liberty są do niego pociągani, kiedy kamera dotyka go w sposób, który jest regularnie zapisywany dla kobiet, z wyjątkiem szansy, że skutecznie pojmę męskie spojrzenie. Mogę nie, w takim przypadku uprzejmie mi wybacz, naprawdę się uczę! Jestem generalnie prostym mężczyzną i uderzył mnie napływ phoar, który prawdopodobnie zapamiętam na zawsze. To sprawia, że ​​jego gigantyczna bezlitosna natura jest jeszcze bardziej niepokojąca, ponieważ ryzyko ukryte za uroczym uśmiechem jest zwykle najbardziej kompromitujące. Ema Horvath to świetna główna rola, grająca Liberty na spokojnej i zbagatelizowanej trasie przez większość filmu. To pasuje do nieśmiałej pracy młodej dziewczyny, jednak podobnie jak w przypadku wielu hollywoodzkich projekcji, trudno jest wyobrazić sobie uroczą blond młodą damę jako nietykalną. Jej nauka z Meną Suvari jest akceptowalna, nietrudno uznać ich za matkę i dziewczynę w trudnym związku. Suvari również działa skutecznie, grając Michelle z chłodną matką z zewnątrz-Mean-Girls, która wkrótce rozpada się, aby odkryć swoje chwiejne korzenie, gdy Liberty rzuca jej wyzwanie o Johna. Tucker ma najwyraźniej najtrudniejszą pracę, ponieważ musi być odpowiednio czarujący, aby być obezwładniającym, wystarczająco godny podziwu, aby można go było wyobrazić sobie jako genetyka i wystarczająco zły, aby stanowić prawdziwe zagrożenie. Udaje mu się to, przechodząc od atrakcyjnego do szkodliwego, jak przełącznik został przestawiony. Jego apel jest praktycznie wystarczający, by obezwładnić cię po epizodzie z łodzią, kiedy przemilcza go jako niewinną odruchową reakcję… prawie. Uważam, że to hańba, że ​​Miley towarzyszka Liberty (Haskiri Velazquez) pojawia się raz na scenie i jest nieelegancko zarządzana prawie jak pomysł z perspektywy czasu. Wydawało się, że jej pojawienie się planowało podnieść spór i być może zmienić fabułę, ale ostatecznie nic to nie zmieniło i mogło zostać całkowicie przerwane. Ponieważ jest samotną mniejszością etniczną w filmie, optyka w tym filmie jest również okropna.

"Co kryje się pod powierzchnią": Jest genialnie niewygodny

Co kryje się pod powierzchnią to zabawne, napięte podejście do spędzenia wieczoru. Nie odwróci przerażenia do góry nogami, jednak niewielu z każdego dziwnego thrillera trzeba „wychować”, aby mieć zasługi. Co ciekawe, jest wciągająca, aw tej sytuacji jest to potworna misja zakończona. Coś w rodzaju powrotu do starych urządzeń chłodzących kręgosłup, takich jak „Bluszcz z toksycznej substancji” lub „Ojczym”, ale z paranormalnym zwrotem „Co kryje się pod powierzchnią” to umiarkowanie przekierowująca przejażdżka dreszczykiem w każdym przypadku, gdy zdecydowana większość tego, czego potrzebujesz wiedzieć, pozostaje bez odpowiedzi. Wolność (Ema Horvath) to spokojna, szesnastoletnia młoda dama o ślicznej twarzy i głód nauki. Niedawno wróciła do domu z obozu, aby zainwestować energię ze swoją mamą w dom nad jeziorem, który zostawił jej zmarły tata. W każdym razie jej „najbliższa towarzyszka Mama” Michelle (Mena Suvari) przeżywa szok. Ten szok odkrywa, że ​​jest Johnem Smithem (Trey Tucker), młodszym, matowowłosym, umięśnionym reproduktorem, którego Liberty po raz pierwszy widzi, gdy wstaje, drybluje mokry i wyginając się z jeziora. Jest nieco zszokowana, biorąc pod uwagę fakt, że mężczyzna jest gorący, ale ponieważ matka ma ukochaną na każdym odcinku wyobraźni - i narusza czas mamy / małej dziewczynki. Jednak jego zamiłowanie do nauki ją interesuje i postanowiła spróbować wszystkiego. Ponadto matka wydaje się być zadowolona i po raz kolejny jest gorący. Wszystko jest w porządku, dopóki Liberty nie zauważa, jak John idzie w stronę świecącego światła na środku jeziora. Wkrótce wyparowuje, by po kilku minutach pojawić się ponownie, wyjątkowo suchy. To prowadzi Liberty do wniosku, że coś nie jest bezpośrednio związane z Johnem. Co więcej, jeśli jej dochodzenie coś jej pokazało, osoba o imieniu John Smith najprawdopodobniej przyjeżdża do miasta z ograniczonych powodów.

Ema Horvath spotyka bardzo dziwnego mężczyznę w „Co kryje się pod powierzchnią”

Wkrótce John zachowuje się dziwnie, a Liberty czuje, że życie jej i jej mamy może być zagrożone. Co oczywiście dzieje się, gdy bzdury uderzają w wentylator. Skomponowany i koordynowany przez Bradena R. Duemmlera „Co kryje się pod powierzchnią” to jedna z tych umiarkowanych radości z psycho-science fiction, które sprawiają, że czepiają się ekranu i próbują pomyśleć o tym, co stanie się od razu. Wierz lub nie, nic nie jest zbyt zdumiewające, a jednak wszystko przebiega czarująco bez problemu. Wystawy są akceptowalne, zwłaszcza Horvatha, a Tucker tworzy prowokacyjną możliwą potworność. Wada polega na tym, że otwieranych jest wiele słoików, a robaki rzadko są naprawdę dostarczane. W końcu dowiadujemy się, co się dzieje, ale tak naprawdę nie widzimy całego „dlaczego”. W dużym stopniu jest to sugerowane, ale film mógł pozostać nieco bardziej jednoznaczny w swojej fabule. Dla niskobudżetowego, spoza głównego nurtu, wygląda to naprawdę świetnie; jest odrobina oczekiwania, a artyści ją sprzedają. Właściwie jak te ekstrawaganckie z wielu lat wcześniej, „Co kryje się pod powierzchnią” absolutnie nie daje nam odpowiedzi na to, co dokładnie kryje się pod wodą, jednak pływanie na miejsce nie jest takie straszne. "Co kryje się pod powierzchnią" szefa Bradena Duemmier od samego początku wydaje się być naprawdę prostym, nawet nieco konwencjonalnym powtórzeniem minionych ekscytujących przejażdżek. Historię widzieliśmy już wcześniej: wyrzutek wykorzystuje swoją kuszącą umiejętność, by przeciwstawić rodzinę sobie nawzajem. Rzeczywiście, ma w pewnym sensie jakość Lifetime i śmiało czerpie z lepszych, bardziej dostosowanych agregatów chłodniczych do kręgosłupa, takich jak The Guest Adama Wingarda, ale na szczęście pod powierzchnią dzieje się znacznie więcej. W większości z powodu dziwacznej realizacji Treya Tuckera jako zaskakującego Johna Smitha, What Lies Below naprawdę działa jako prowokujący, science fiction agregat do kręgosłupa, który niewątpliwie ma ochotę być osobliwy. Wolna od transportu z obozu naukowego Liberty (Horvath) jest zadowolonym kujonem, który spokojnie zwraca uwagę na szczegóły, więc szybko dostrzega zmianę w swojej swobodnej matce Michelle (Suvari), gdy oboje planują rozluźnić się w ich domek rodzinny. W tej przykładowej, powolnej prezentacji Daniela Craiga Bonda, niesamowicie sprawny jako nowy ukochany skrzypek, John Smith (Tucker), rozbija wodę jeziora po skoku. Spotyka nieznajomą Liberty, która jeszcze próbuje poradzić sobie z tym, jak i dlaczego jej mama łączy się z tym bohunkiem - która również okazuje się być geekowskim badaczem życia morskiego. Nadmiernie niesamowite? W rzeczy samej. Zwykle Liberty jest wątpliwa, a kiedy John zaczyna odpoczywać spacerując i ogólnie zachowując się dziwnie, okazuje się coraz bardziej przekonana, że ​​może naprawdę być jakąś hybrydą mermana i Jeffa Bridgesa w Starman. Jej twórczy umysł nie może oprzeć się chęci nadmiernego szaleństwa, ale nie można zaprzeczyć, że dzieje się coś odpychającego. To dobrze, że nastoletnia Liberty jest osobą, która ogólnie czuje się oddzielona i samotna, gdy jej mama coraz bardziej pogrąża się w oczach swojej nowej towarzyszki zabaw. Horvath gra Liberty z uroczym poczuciem niewinności, co sprawia, że ​​wspaniały zwrot Meny Suvari jako dziecięcej mamy jest jeszcze bardziej zdradą ich czułej więzi rodzinnej.